Godmorgon:)

Godmorgon allihopa!
Nu sitter jag  mitt rum och bloggar, ska snart gåner och äta frukost.
Idag ska jag till skolan.
Och idag kommer jag hem vid fyra för det är elevens val idag :(
Fast kl.9 kommer desperata hawswives (kanske stavar fel)  jippi!!
Men nu måste jag gå!
HEJDÅ!♥

dagens outfit

Ful bild! eller hur?? ? jag har ett väldigt stökit rum!!!!!!!!!!!!!!!så kolla bara på outfiten

Gulliga

Nyss sökte jag på google och fick fram dom här sötisarna!
Haha jag har kollat på alla filmerna :)

Måndag 29 nov

Nu har jag kommit hem från skolan och jag chattar på facebook och msn.
Idag ska jag nog bara softa hemma eller vara ute jag vet inte!
Idag i skolan var det tråkit för vi gör inte så foliga saker på lekitionerna (kanske stavar fel) bara att vi får göra en fantasy värld på svenskan.
Nu är jag typ svin trött och orkar inte blogga mer nu så vi ses senare!
HEJDÅ!

Facebook!

Idag fick jag äntligen Facebook!
Jag har väntat så mycket efter att få facebook eftersom alla har typ de nu! :)
Nu chattar jag med denise på facebook och nåra till. Ses imorgon hejdå
Äger

Godmorgon:) ♥

Godmorgon alla läsare!
Nu sitter jag i mitt rum och kollar på tv (jag har en liten tv med typ 5 kanaler).
Och jag chattar på msn som en galning!:P

Idag vet jag inte vad jag ska göra kanske vara med Saga, Denise.
Men jag tror jag måste städe mitt rum hehe ser ut som andra världskriget.:P

Men nu har jag inget att skriva om ses senare era goa läsare:) :D :P  ♥♥♥♥

Så ser min TV ut

Toffifee och Julmust

Nu sitter jag och bloggar och chattar med mina goa vänner på MSN.
Plus jag äter värdens godaste Toffifee och dricker Julmust!
Nu ska jag kolla på några grejer på svtplay eller nått.
Hare gött!! Här är några bilder:

Shopping i Danmark


Äntligen en ny blogg & ny design!

Hejsan! Nu har jag äntligen gjort en ny blogg och min syster har gjort en ny design till den!
Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik. Idag ska jag vara med Denise eller Saga kanske. Jag vet inte! Men vi hörs ikväll eller något sånt :)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0