YO!

Hej allesammans sitter och lyssnar på musik och pluggar sönder :( snart ska jag se på Ullared haha :) ♥ har inte hunnit skriva för att jag har varit upptagen men här kommer några bilder på min och julias fika från i söndas :D
Haha det var gott och mättande åt inte upp allt :D haha TTYL snacka imon eller senare

Godmorgon!

Hejsan nu sitter jag och halv sover typ är med julia och igår hadde vi jätte skoj :-D Och idag ska vi baka och lote annat men kan inte skriva mer nu. Heeeeeejdååå <3 love you all

Hola me llamo elvra :D

hejsan nu sitter jag i mitt stökiga rum :S Och snart ska jag hem till min kompis och vi ska ha maximalt kul :D
Jag kan tyvär inte lägga upp nån bild nu min kamra har 0 bateri kvar :P
Men just nu sitter jag och lyssnar på en massa låtar på spotifly :D coolt :P Har inget annat att göra! Men dagens outfit kommer lite senare idag ska bara ladda kameran så hejhej dådåd :D Men här kommer en bild på mig spm jag tog i veckan :) haha vet inte villken dag det var :P

Fredag 20:50

Hej allesammans idag hadde vi no provet och det gick väll bra kunde nästan alla frågorna :S
Men imon så ska jag sova över hoss min kompis så det blir nog ett inlägg på kvällen på sundag eller ett mobil inlägg ;) Men nu ska jag kolla på film och spela Wii jippi en goo fredag haha men nyss så kollade jag på filmen SALT den var jätte bra ni måste se på den!! :D aa men bye bye
TTYL

Hej :(

hej allihopa min status har sänkt mycket för varje dag nu :( asså vrf bara kalla bloggen bara en gång :( om det fortsätter så här ska jag sluta blogga och så får jag inga komentarer heller :( men om ni saknar nått jag ska skriva om så skriv det i komentarerna!! så snälla snälla kolla min blogg!

Mobil blogg 16:00

Hejhej nu sitter jag och kollar på tv ska snart gå och göra mina läxor :-( TRÅKIGT! Denna veck hadde vi typ 6 st läxor :-( men hejdå ska dra och plugga nu :-(

Frågestund ♥

Fråga mig saker nu :D
Dom kommer att svaras på på lödag :D
Hej allihopa jag har inte kunnat blogga nu bara för att vi har jätte många läxor nu och ett prov såå jag kommer att blogga små inlägg nu fram till Fredag :) så fortsätt att kolla min blogg nu puss puss på er

Veckans blogg!!!!

ANMÄL ER NU TILL VECKANS BLOGG EN ENDA KOMENTAR OCH DU ÄR MEED !!! :)

Pingis :)

Hej och sorru för att jag inte hat bloggat :/ jag har varit hemma hoss en kompis hela dagen :S
och idag i skolan så anmälde vi oss till en pingistunering :D Ska bli jätte kul att möta andra :D hoppas att det kommer att gå bra för mig men den börjar den 1 mars så jag har lite tid för att träna upp mig :D

Svaren :D

1 Nu ska jag svara på frågorna ni har ställt och vissa har ställt till mig via FB då dom fanns inge med i komentaren:

2 Vad fick dig att börja blogga? Svar: jo jag tyckte det lät roligt och så ville jag dela med mig av det jag har att erbjuda :D

3 Hur många år är du? Svar: Jag är 12 år men ska fylla 13 den 4:de mej :D

4 Vart bor du? Svar: jag bor i göteborg :) det är det ända jag säger

5 Vad är det viktigaste i en outfit? Svar: jo jag tycker att det är att man ska ha på sig vad man själv gillar och att man inte bara ska vara en färjad ( hehe men jag kan vara det ibland bara svart )

6 Vilka bloggar läser du? Svar: jag läser Fokis blogg och så mina vänner och demziz blogg han som vann veckans blogg :D

7 Beskriv en drömoutfit? Svar: min dröm outfit är svarta jeans, en siden skjorta, blåa comverse och en en massa smycken :)
8 Vem är du kär i? Svar: jag är kär i massa killar haha men vill inte säga villka tänk om han läser min blogg just nu :S
9 Vad är din stärsta hemlighet? Sva: oj vilken svår fråga... Jag har inte några hemligheter än iallafall :)
10 gillar du nån kille som bloggar? Svar men härre gud va många frågor om killar :s och ja jag gillar en kille som har en blogg :s hehe
11 Vilken är din favo färg? Svar lila och blå :D
a det var alla frågor så nu kan ni ställa nya frågor i komentarerna eller nån annanstans :D TTYL

Veckans blogg!!!!

Hej allihopa nu ska jag berätta vem/vilka som har vunnit veckans blogg!!! Och denna vecka tog jag två st som vann!
Och vinnarna är: http://demzziz.blogg.se/
http://zaggi.blogg.se/

Alla barnen

Alla barnen gillade Justin Bieber förutom Karl, för han var normal.
Alla barnen var lugna förutom Malin, hon betedde sig som en galning!
Alla barnen hade vänner utom Hektor för hans pappa var rektor!
Alla barn var snälla förutom Ivar, för han mördade alla med knivar...
Alla barnen åkte pulka utom lasse, för han åkte ica-kasse!
alla barnen tittade på film förutom wilma för det var hon som filma

Här var några alla barnen skämt som jag hittade på nätet :P
TTYL

Är tillbaka :D

Hej nu är jag tillbaka från bion och filmen var bra och rolig :) vill se den flera gånger haha :)
Imon är det skola och det orkar man bara inte med men jag måste ;)
Så imon på bloggen blir det svar på era frågor ni har ställt och vinnaren av veckans bogg kommer att utses :D
Så missa inte det och komentera så mycket ni kan :D TTYL
Så fin i mina 3D glasögon :) haha :)

tänkte bara säga...

Jej allihop tänkte bara säga att ni får inte glömma att anmäla er till veckans blogg som utses imon... Och att ni ställer frågor till mig som kommer att svaras på imon också :-) TTYL

Söndag 11:30

hejsan allihop idag så ska jag kolla på bio med min syrra :) och vi ska kolla på gullivers resor i 3D :) skojj!
men det börjar typ vid fyra så jag vet inte vad jag ska göra nu? :S Kanske bara slappa kolla bloggar och lite annat...
Men just nu har jag typ inget att blogga om så jag kommer att blogga lite senare såå kolla lite då och då :D hej

Dagens outfit ♥

Svart line, svart blus och svarta byxor :) allt i svart :) ♥

Film kvällen :D

Hej nu har jag precis kommit hem från film kvällen! och vi hadde jätte roligt hela kvällen med en massa godis och chockad pudding :D Och jag tog några bilder också:
Galen
ser inte så gott ut men det var der :) ♥
aa vi var hemma hoss zaggi och kollade på film och vi kollade på i rymden finns inga känslor :D jätte bra film:) TTYL! :) pöss på er

19 Februari

Hejsan! Jag, Saga och Julia åkte och köpte godis och sånt till ikväll, vi ska ju ha filmkväll! Här kommer lite bilder, TTYL :

Godmorgon:) ♥

Hej igen och hoppas att ni har sovit gott :D för det har jag :) Somnade 2 på natten och vaknade nu vid 10 =)
Så idag ska det bli film kväll och vi ska åka buss och köpa massa grejer haha.. Men det är ju sjukt roligt att få vara med sina vänner lite då och då :D
Men just nu sitter jag bara och gosar med min filt framför datan och spelar lite spel som jag har blivit beroende av typ :S
Så snart kommer jag att blogga om dagens outfit och kanske lite mera skojiga saker! Och haa det gött nu alla underbara läsare :D

Frågestund ♥

Hej nu e det dacks för Fråge stund :D Ni får fråga vad ni vill och såå kommer jag att svara på dom på Måndag :D
Så skriv i komentarer hur många frågor du vill :D Och jag kommer att svara sant på alla frågorna :D Så fråga på ;)
recomenderad av mig haha

Fredag 21:00

Hej allihopa idag e det fredag och snart är det skola :( men jag har fortfarande en helg kvar haha :)
Nu sitter jag och kollar massa bloggar det är roligt att få veta lite m andra personer :) ♥
men imon ska det bli film kväll med tjejerna och vi ska kolla på i rymden finns inga känslor♥
Har nyss kollat på en film och kommer någ kolla på den några gånger till hehe men det var drama så jag fattar inte att jag tyckte den var bra :s jag gillar mäst skräck och lite spänande filmer :D
Men nu ska jag gå ska kolla på några filmer heela natten :D haha puss på er alla :D

Hej alla coola grodor

Hej alla små vänner vid datorer nu sitter jag och har skoj skoj med min kompis Julia O :D
Men snart ska saga komma också!
Men det blir ett litet kort inlägg nu men kommer att blogga mera sen:)
Och glöm inte att anmäla dig till veckans blogg :D
en liten bild jag har tagit i skolan haha blev lite knasig

Amanda här!

Hejsan! Mitt namn är Amanda och jag är Elviras syster! Jag har precis fixar designen här på goa Elviras blogg! Om ni inte ser den nya designen, klicka på F5 på erat tangentbord! Jag hoppas att du (Elvira) och alla hennes läsare är nöjda med desigen! Klicka på bilden på mig så kommer ni till min blogg! Ha det underbart!

Ska börja med veckans blogg :D


Hej ska börja med veckans blogg nu :D och det ända du behöver är att skriva vad din blogg heter i komentarerna
Så jag utser en vinnare varje Måndag och så ska man anmäla sig på en fredag :D så anmäl er nu så får ni en chans att vinna och så lagger jag ut en länk av vinnaren på måndag :D lycka till tipsa alla era vänner om min tävling :D =)

Te kalas

Hejhej nu sitter jag i mitt rum och e med saga :D Vi har nyss haft ett litet te kalas haha med nybakta muffins och rabarber te! mmmmmmm vad goooooooot :D snart ska saga hem :( men då ska jag se på några av filmerna i hyllan som hadde över 200 filmer i sig :s
Fotona är tagna av saga medans jag plaserade dom :D

100 inlägg :D

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie jag har skrivir 100 inlägg nu eller a 101 med denna då :D tipsa alla dina vänner om min blogg och osv :D det skulle göra mig gladare än ett ban på jul afton haha ♥♥

Ett tips

Hej igen jag har ett tips till er om nu älskar att sunga singstar men inte har ett hemma så kan du gå in på denna hemsida ocg registrera dig : http://www.karaokeparty.com/sv/ Det är jätte kul så testa :D

Aj?

Hej allihop jag sat och kollade på lite bilder från google och jag såg dom här! asså gud hur kan man gå runt med sånna haha konstigt :s
Men nu sitter jag här och tänker på vad jag ska göra idag :/ kanske var med vännerna aa iallafall dom som är hemma då typ alla ska på nån resa nu i sportlovet :/ Men aa hoppas att nu har det jätte bra nu så bloggar jag lite senare om lite saker :D

Mina naglar ♥

Haha e inte så bra på att fixa naglar men e lite glad över dom iallafall :D

Film fest!

Hej allihopa nu sitter jag i mitt rum och lanar data på lovet :D haha men igår kväll så tog min pappa upp alla filmerna vi hadde i vårat bio rum i källarn ;) så nu ska jag kolla på film tills jag dör! 
Det är ca 270 st filmer i hyllorna :D men vi har mycket flera lite här och där i huset ;) Men där har man nått att kolla på i nåra år haha :P

Hejhej

Hej allihop alla hjärtans dag för mig blev en liten film kväll med min syrra och en marabo chocklad :D haha skoj!
Men nu blev det ett lite kort inlägg ska gå nu vaknade nyss haha :D

Städat rummet :)

Hej allihop nu är jag klar med att städa mitt rum :) och det tog inte såå lång tid :)
Före:
Haha
Efter: :)
fiiint

Frågor :)

Frågor om mig:

1. Vad är mitt fullständig  namn?
2. När fyller jag år?
3. Vem är min favorit artist?
4. Hur länge har jag haft denna bloggen?
5. Villken e min favo låt?
6. Hur många år är jag?
7. villken frukt/ grönsak giillar inte jag?
8. Jag har en afich på min garderops dörr på vem e det?
9. Vad för slacks filmer gillar jag?
10. Villken e min favo frukt?
Om du har rätt på 6 av 10 frågor får du en länk av dinn blogg i mon blogg :)
Mejla dina svar till min mejl:  [email protected] och glöm inte att skriva vad din blogg heter :D Lycka till :)

DJ hero

Hej allihop sitter och spelar DJ hero på Wii! jag vann den på marabo om ni visste var det en tävling i marabo för ett tag sen och det var 1000 st som skulle delas ut! och jag vann en :p typ första gången jag har vunnit nått :p
och så vann jag en tävling tack vare denna teckningen som jag målade som skulle föreställa mitt dröm rum:
Men snacka om att jag målade lite fuuult haha jag kan typ inte måla :p för jag trodde inte att jag skulle vinna! försök inte att skratta! :D
DJ hero på Wii

Dagens outfit


Fin bild som jag tagit

hej allihop idag har det inte hänt så mycket har bara varit i skolan och haft typ två timmars rast bara för att två lektioner var innställda :D Men imon e det fredag och då blir det inga roliga lektioner men snart är det sport lov!! jippi men jag har ingen aning om vad jag ska göra då :s
Och på måndag e det alla hjärtans dag :D men det vore kul om man hadde en pojkvän att vara med då :(
Men med mina vänner ska jag någ vara med :P
Och om du har samma otur som jag att killarna säger nej så vet jag hur det känns men man ska inte vara ledsen det finns miljontals kollar som väntar på en bakom hörnet :D

4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.

jag hadde ingen annan bild så jag tog en bild som jag var lite konstigare än vad jag är nu :s
ULLARED! haha :P

Mobil blogg 11:45

Hej bloggen nu blir det ett lite kort innläg ska snart på lektion! Tååkigt men just nu sitter jag och julle i navet och lanar mobilen :-) opps ska dra läraren kommer

IPhon 4 VS IPon 5

En aning liten än vad den andra bilden var men ändå :)  Men iphon 4 och iphon 5 e typ exakt lika dana men vissa saker sitter lite oliga på den :S men jag har ingen aning om innehållet är nån skillnad! men den där linsen på iphon 5 sitter knas och iphon 4 e mycket snyggare men kommer alldrig ha råd med en iphon för jag har köpt en massa saker innan :P men jag  har ju en snygg xperia som funkar helt utmärkt :) nästa bloggning: senare idag eller imon bitti

3e bilden: En bild på någon i din familj.

Då valde jag en bild på min syster Mathilda! ♥

Några saker jag vill haa

Fiina men jag vet inte om dom passar tillsammans :)

2a bilden: En bild på dig själv.

Jag kunde inte ta så fina bilder men jag tog denna:'
haha såå fuul :) ♥

halloj

Hejsan allihop. Nu sitter jag och kollar på tv och jag kommer snart att lägga upp dagens bild! :-) men ni får tåla att vänta lite men snart så :-) Nästa bloggning : lite senare idag ;-) MEN OMG VI SKA HA MATTE PROV IMON MÅSTE PLUGGA HEJDÅ BERÄTAR IMON HUR DET GICK! Tyve inga bilder mobiluppladning

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

Jo jag umgås väldigt mycket med Saga :) en av min BV! Hennes blogg: zaggi.blogg.se :)

Bild lista

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

2a bilden: En bild på dig själv.

3e bilden: En bild på någon i din familj.

4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.

5e bilden: En gammal bild på dig själv.

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.

8e bilden: En person som du saknar.

9e bilden: Någon i din släkt.

10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.

11e bilden: En person du kan berätta allt för.

12e bilden: En bild på din vardag.

13e bilden: Du och någon klasskompis.

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

15e bilden: En person som du vill vara med.

16e bilden: En till bild på dig själv.

17e bilden: En ovanlig bild.

18e bilden: En bild på din fritid.

19e bilden: En person som är snygg.

20e bilden: En bild på dina närmaste.

21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.

22e bilden: En bild på en tid du saknar.

23e bilden: En bild från i somras.

24e bilden: En bild som gör dig glad.

25e bilden: En person som alltid gör dig glad.

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.

27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.

28e bilden: En tokig bild.

29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Kommer att lägga upp en bild varje dag första bilden kommer snart!! :)

kopierad från:  http://amandaolsson.webblogg.se

Godmorgon!

Godmorgon alligop hoppas att ni har sovit gott! Men nu när jag har fått nånara fler läsare på min blogg så får ni skriva i blogg svar eller i komentar om vad ni vill ha med i en blogg det kan vara vad som hälst. Och dom iderna jag tyckte var bärt skrivar jag på min blogg på tisdag V. 7 :-) så sätt fram dina ider nu så vill du nog läsa den här bloggen enu mera om just den saken som du ville kom med

Mobil blogg 22:00

Hej nu sitter jag och bloggar vid tv :-) har precis kollat på melodifestivalen! Och jag tyckte bara att en låt som hette me and my prum var bra :-D haha den var väll skoj om ni kollade så vet ni men det var inte så många låtar som var bra idag! :( men nån dag kommer eric saade att vara med :-D haha han e ju bra men ska dra nu ska se på film i mitt rum på min lille tv :-) se you later

Melodifestivalen!

Det är dom här som ska vara med i melodifestivalen idag !! :P

mu s


Tjabba allihop

jag e fortfarande sjuk och det käns som om jag blir värre :( OMG!!!
Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om idag!! men kommer att blogga lite senare idag adios amigos :D

Sjuk!!!

Hej allihopa nu har jag blivit sjuk :( oc det har inte hänt så mycket denna vecka men jag kan någ inte blogga tills jag blir frisk!! :( eller joo det kommer jag nog att göra men ska dra kolla på nyheterna :( nyhets test varje vecka !! SUGIT!!! 

RSS 2.0