IDOL 2010

Halloj nyss kollade jag på idol på min TV och det var final!
Det var Jay och Minnah kvar! jag hoppades på Jay och vet du va? HAN VANN! grymt va??
Villken tur asså!  varje år när jag kollade på idol så kom dom som jag ville vinna tvåa :(
Som Darin och Erik. Men nu vann JAY !!!
skoj skoj..
just det snart är det jul om exakt 2 veckor längtar så mycket efter jul afton!!!!!!!!!!!!!
Nu är det äntligen helg igen och imon ska jag ska gå på Julias bowling kalas :) ska bli kul :)
Men nu ska jag kolla på typ 3 filmer i mitt rum hehe jag har typ sett alla filmer i världen känns det som nu ju!
Jag kollar på film varje helg typ 3 filmer på en helg men denna helgen blir det nog fler!!
Hejdå alla bloggnödar :) ♥♥♥♥
God jul allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0