Skolan

Halloj idag så fyllde Julia år! jippi! och vi fick sjunga för henne i klassen på musiken haha!
Det var fint vi sjöng haha.
asså vi spelade pingis idag IGEN jag bara älskar pingis nu jag har också blivit väldigt bra:) typ.
Nu pluggar jag so och svenka men det kommer gå bra :p
Idag hadde vi ju musik-prov och det gick väll bra jag tror inte att jag hadde fått alla rätt men bättre än inget rätt ialla fall!
Imon är det fredag och vi kommer ha so-nyheter tråkit! Varför måste vi veta alla nyheter hela tiden!
men det får vi dras med!
Snart är det ju lov och efter lovet kommer vi byta schema!!! nejjjjjj jag gillar vårat schema som vi har nu ju!!
Men vi får se hur schemat blir efter lovet!
Men hejdå måste plugga vidare nu ♥
JULIA H ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Julia

TACK <3

2010-12-27 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0