Skolan ♥

Hej idag i skolan började vi med sjöd och jag håller på men en kudde nu :p
Idag på rasterna spelade vi pingis! haha som vanligt! jag är väll så där bra haha.
Vi har typ fullt med läxor denna vecka det är: matte, svenska ord, spanska, musik prov, eng glosor och so nyheter.
Mycket va??? Vi har typ så många läxor varje vecka nu typ :(
Men en cool grej e att i klassen ska alla köpa en julklapp och så lägger vi allas julklappar i en säck så sen får man ta en! Fast det kommer hända sista dan i skolan innan lovet! GÖTT
Men ni sitter jag vid datan och är inne på Facebook.
Imon ska jag inte göra så mycket men jag kommer blogg hela tiden ändå ♥
HEJDÅ ALLA COOLA BLIGGISAR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0