TJABBA!!

Hej fårlåt att jag inte har hunnit blogga men jag har haft det lite stressigt och har jag varit sjuk så jag kunde inte men nu kan jag nog blogga mycket :)
Men tack ska ni ha att ni läsare fortfarande läser :) vissa brukar bara kolla på min blogg en gång och sen tror dom att det är allt jag pratar om men nepp nu på jul lovet ska jag hitta på en tävling eller nått vi får se!
MEN OM DU VET NÅTT SICKA EN KOMENTAR OM VAD JAG SKA GÖRA!
Men i fredas så klädde jag våran gran hemma och den blev så gullig med jul kulor, glitter, polkagrisar och lite annat smått och gott :)
Imon i skolan händer det grejer vi ska kolla på film byta julklappar och ha det lite soft inga lektioner o inget strässigt!
Och mer får ni veta imon ska dra hejdå underbara läsare! ♥♥♥
Det är inte granen som är sne det var jag som hållde kamran snett :P FAIL och lite suddigt var det hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0