XPERIA!!

God jul! idag fick jag massa julklappar och den bästa var en XPERIA X10 MINI PRO! och jag fick massa mer.
Här kommer en lista:
1: Mobil
2: Merci choklad
3: Filmen karate kid
4: Filmen Tess of the D ´Urbervilles
5: Maria kart till Wii
6: Mario bros ( med amanda )
7: Många par strumpor
8: Ett lila natt linne med ett bi på
9: Pingis rack
10: Pingis fack
11: Pingis bollar
12: Spa/bad grejer
13: 400 kr
14: Filt/sjal/Halsduk (svart )
15: Kudd över drag
16: En grej man hänger upp tv på väggen med
17: Laptop underlägg med fläkt och blå lampa
18: En plansch med en hund som håller i en ros (från saga)
19: Ett lila arm band (från saga)
Jag kan inte ta bilder på allt men jag hoppas att ni vet vad det är för nått! Men jag hoppas att ni har fått en riktigt god jul med en massa julklappar och hela familjen samlad!!
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0