Vad e det för fel?

Hejhej nu sitter jag och ska snart läsa lite i no boken ( det är en läxa :( ) Så kul asså :() Men idag har jag bara slappat gjort läxor och städat mitt rum lite fint :D Men om ni undrar varför att rubriken är: Vad e det för fel? så e dat bara för att det går inte att ladda upp den hiss eller diss som jag gjort ska fixa det imon eller snart om jag hinner... Och jag har inte hunnit bloggat så mycket men ska försöka blogga mera nu men jag har ett so prov på tisdag så jag måste plugga jätte mycket :( Lärarna försöker ta kål på oss haha :) men det kommer kanske bli ett inlägg om hiss eller diss snart ska bara försöka testa några grejer så det funkar men hejdå så länge :D Och kamran är upptagen just nu :(
love you all

Kommentarer
Postat av: osten

ingen hiss diss? :(

2011-04-06 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0