regn i flera mängder :p och bio

Halloj idag regnade det jätte mycket och snön smälter lite så det var lite över svämningar här och där i Göteborg :p
Men de var ett jätte bra väder att kolla på bio i :s Så idag såg jag harry potter och dödsrelikerna!
Den var jätte bra och jag längtar tills del 2 kommer ut på bio då kommer jag att de den direkt! Men innan vi såg på filmen ( jag, saga och ilir ) så gick vi runt i stan och kollade i affärerna och jag köpte två par örhängen och så fick jag ett hårband :D Det var en rolig dag med film och shopping :P Men nu har jag inget att skriva mer för idag :)
Men kommer att blogga imon igen om nya äventyr :) Hejdå läs gjärna min blogg varje dag och komentera den!
Älskar er alla som kollar min bligg ♥
Dom sakerna jag har köpt

Kommentarer
Postat av: Ilir

nästan allt köpt :P ;D

2011-01-08 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0