En komentar jag fått?!

hej jag tkr att du ska göra video inlägg på typ youtube, du verkar ha lite problem med läsare på din blogg, och jag har hjälpt många bloggare att skaffa nya läsare, och första tipset är ALLTID video inlägg, de som kollar på klippet, klickar på länken med din blogg. VIPS! 60 nya läsare!!
jag ska fortsätta stötta dig, för jag tkr det är tråkigt med små- bloggare, du är värd bättre!!! ;)

VTF jag har inte pråblem med läsare! Och skriv snälla inte att du är anonym skriv vad du heter annars vill jag inte ha nån hjälp!





Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag heter sara jhansson, stor bloggare!

älskar din blogg design, och JO DU HAR PROBLEM MED LÄSARE! du skriver ju i typ alla inlägg att det är mindre och mindre som läser din blogg!, jag ska hjälpa dig och det ska du vara tacksam över, jag hjälper egentligen bara stora bloggare, och du ska bli en sån!



2011-03-07 @ 18:47:11
Postat av: Elvira

hej jag tycket det är jätte snällt att du hjälper mig :D det får du hjärna men jag kan tyve inte ha vidio inlägg

2011-03-07 @ 18:51:24
URL: http://elviraolsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

okej, men nått som folk kommenterar mkt är "hiss, diss" grejen och veckans aoutfit är en favorit oxå <3, håller på dig! ;)

2011-03-07 @ 19:14:44
Postat av: Anonym

jag tycker du ska ta åt dig av det tipset och lägga ut ett videoinlägg på youtube :)

2011-03-09 @ 12:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0