Godmorgon:) ♥

Hajsan nu sitter jag och lanar lite morgon data men snar ska jag ner och kolla på tv... Men igår möblerade jag och min BV http://zaggi.blogg.se/ mitt rum och der blev asa coolt haha men det blev typ bara spegelvänt :) Imon är det skola :( och på tisdag är det studiedag :D och på onsdag ska jag ta en spruta !! ååå nej hatar sprutoe :P haha men tack och lova att ni läser min blogg ska blogga varje dag nu så jag inte tappar läsare :D tihi FÖREEFTER! lite stökigt hehe så fokusera inte på det!


Kommentarer
Postat av: ---

hej jag tkr att du ska göra video inlägg på typ youtube, du verkar ha lite problem med läsare på din blogg, och jag har hjälpt många bloggare att skaffa nya läsare, och första tipset är ALLTID video inlägg, de som kollar på klippet, klickar på länken med din blogg. VIPS! 60 nya läsare!!

jag ska fortsätta stötta dig, för jag tkr det är tråkigt med små- bloggare, du är värd bättre!!! ;)

2011-03-07 @ 18:19:01
Postat av: julia ost ;)

det var snyggare "före" ;) nice design du har förresten! <3

2011-03-07 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0