Spruta :(

Hejsan idag i skolan så fick vi ta spruta AJ! när dom sprutade in den har gojsan så kändes det som om någon gjorde tusen nålar på mig! som tur var jag inte ensam om att tycka det :D så kändes inte alla nadra sprutor :() Men nog snackat om det.. Snart så måste jag göra läxorna intill fredag :( suuger :@ och så ska jag gö en liten prisent till min mamma som fyller år imon :) men på söndag så kommer ni att få se det jag kommer att köpa på söndag då asså :D Men ska försöka att göra dagens outfit asså min kamera dampade lite igår :) tihi MEn puss på er och love is alla the peapel med datorer haha :D :D
:(

Kommentarer
Postat av: osten julia ;)

people*, snygg bild btw ;)

2011-03-10 @ 15:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0